Наказ "Про організацію освітнього процесу в умовах карантину"

02.04.2021   Administrator   Категорія: Накази

 

ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ  НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС

«ШКОЛА-КОЛЕГІУМ ПАТРІАРХА ЙОСИФА СЛІПОГО»

ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

46018, Тернопільська область, м. Тернопіль, вул Юності,3

тел/факс(0352) 53-31-22, 53-31-21  код ЄДРПОУ 37894481

 

НАКАЗ

26   03    2021р.                                                                                               № 48

 

Про організацію освітнього

 процесу в умовах карантину

 

 Відповідно до рішення штабу з ліквідації наслідків медико-біологічної надзвичайної ситуації природного характеру на території Тернопільської міської територіальної громади від 26.03.2021 року, листа управління освіти і науки Тернопільської міської ради від 26.03.2021р №390/03 «Про організацію освітнього процесу в умовах карантину», та з метою попередження епідемії вірусних інфекцій

 

НАКАЗУЮ:

 

1. Освітній процес в закладі з 29.03.2021р. організувати для  учнів 5-9 класів, І-ІІ курсів колегіуму з використанням технологій дистанційного навчання, а учнів 1-4 класів у звичному режимі (офлайн).

2. Учителям школи-колегіуму:

2.1. Забезпечити навчання в дистанційному режимі згідно з розкладом уроків на 2020-2021 навчальний рік з використанням інструментарію Googl Meet відповідно до Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти, Classroom.

          2.2. Заняття з ученицею І курсу Миронюк Русланою, яка навчається на індивідуальній формі, проводити в дистанційному режимі згідно з розкладом уроків на 2020-2021 навчальний рік.

          2.3. Контролювати відвідування учнями занять.   

3. Класним керівникам 5-9 класів, І-ІІ курсів попередити здобувачів освіти та їхніх батьків про зміну режиму робити закладу.

4. Логопеду Гнатишин Мар’яні Ярославівні, психологу Палій Ірині Михайлівні проводити корекційно-розвиткові заняття відповідно до графіка, затвердженого директором, для учнів 1-4 класів офлайн а для учнів 5-9 класів - онлайн.

5. Педагогу-організатору Заверусі Тетяні Михайлівні забезпечити проведення заходів відповідно до плану роботи закладу на 2021р., участь у заходах всіх рівнів, використовуючи технології змішаного  навчання з дотриманням Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти.

6. Керівникам гуртків з 29.03.2021р. заняття для учнів 1-4 класів офлайн а для учнів 5-9 класів, І-ІІ курсів – онлайн.

7. Асистенту вчителя, Рибачок Тамарі Ігорівні:

          7.1. Надавати учневі 9-Б класу Гайді Назару допомогу в освоєнні програмового матеріалу в асинхронному режимі.

          7.2. Координувати дистанційне навчання з батьками дитини, попереджати  про зміни розкладу чи структури навчального року (при потребі).

          7.3. Асистентувати  учителю під час проведення дистанційних занять.

          7.4. Надавати учню та його батькам рекомендації щодо дотримання норм         при використанні  комп’ютерної техніки.

8. Заступникам директора Суслі Ігорю Петровичу, Даценко Олександрі Іванівні, Куцкір Світлані Владиславівні, Панасюк Наталі Дмитрівні:

           8.1.  Здійснювати контроль  за виконанням освітніх програм.

           8.2. Надавати методичну допомогу педагогічним працівникам під час                     здійснення освітньої діяльності.          

9. Заступнику директора Куцкір Світлані Владиславівні заборонити проведення в закладі масових заходів (освітніх, наукових, свят, вистав, тощо) за участю здобувачів освіти з більш ніж однієї групи (класу) та за присутності глядачів (відвідувачів)

10. Учасникам освітнього процесу (працівникам школи, учням, батькам) дотримуватись виконання Протиепідемічних заходів у закладі у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19).

11. Завгоспу Ботярку Віктору Богдановичу забезпечити :

           11.1. Роботу прибиральниць у приміщенях закладу відповідно до затвердженого  графіку роботи.         

                     11.2. Проведення дезінфекційних заходів з метою  генерального прибирання  приміщеня закладу.

                     11.3. Неухильне виконання санітарного законодавства щодо   дотримання санітарно-гігієнічного режиму в умовах зростання захворювань на ГРВІ та інші вірусні інфекції.         

12. Медичній сестрі закладу Козак Марії Миколаївні не допускати до роботи осіб з ознаками вірусних  та гострих  респіраторних хвороб.

13. Бухгалтерії та обслуговуючому персоналу закладу працювати в звичному режимі.

14. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

 

               Директор                                                                            М. Гуцал