Наказ "Про дотримання Санітарного регламенту під час організації освітнього процесу"
02.03.2021 Administrator Категорія: Організація харчування
ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС
«ШКОЛА-КОЛЕГІУМ ПАТРІАРХА ЙОСИФА СЛІПОГО»
ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ
46018, Тернопільська область, м. Тернопіль, вул Юності,3
тел/факс(0352) 53-31-22, 53-31-21 код ЄДРПОУ 37894481
НАКАЗ
23. 12. 2020р. № 219
Про дотримання Санітарного регламенту
під час організації освітнього процесу
З метою забезпечення неухильного виконання положень Санітарного регламенту, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров'я України 25 вересня 2020 року № № 2205, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 10 листопада 2020 р. за № 1111/35394,
НАКАЗУЮ:
- Заступникам директора Суслі Ігорю Петровичу, Даценко Олександрі Іванівні:
- Ознайомити педколектив із Санітарним регламентом для закладів загальної середньої освіти.
- Ураховувати Гігієнічні правила складання розкладу навчальних занять та розподілу навчального навантаження протягом тижня, наведених у додатку 7 до Санітарного регламенту.
- Медичному працівнику закладу Козак Марії Михайлівні здійснювати щоденний контроль:
- За дотриманням Санітарного регламенту.
- За якістю продуктів, що надходять до закладу, умовами їх зберігання, дотриманням термінів реалізації і технології виготовлення страв, дотриманням санітарно-протиепідемічного режиму в їдальні (харчоблоці), буфеті, фактичним виконанням меню за меню-розкладом, що містять кількісні дані про рецептуру страв.
- Проводити періодичні огляди на педикульоз відповідно до наказу Міністерства охорони здоров'я України від 28 березня 1994 року № 38 "Про організацію та проведення заходів по боротьбі з педикульозом", всіх учнів обов'язково оглядати після канікул та у подальшому - вибірково, за епідемічними показаннями.
- Педпрацівникам закладу:
- Дотримуватися вимог Санітарного регламенту, проводячи освітній процес, не призводити до перевантаження учнів, забезпечувати безпечні, нешкідливі та здорові умови здобуття освіти.
- Не перевантажувати учнів домашніми завданнями, тривалість виконання яких не рекомендується більше 1 години у 3 - 5 класах та 1,5 години у 6 - 9 класах, 2 години - у 10 - 11(12) класах. Учням 1 - 2 класів не рекомендуються обов'язкові завдання для самопідготовки у позанавчальний час.
- Технічні засоби навчання під час проведення навчального заняття використовувати тривалістю:
- для учнів 1 класів - не більше 10 хвилин;
- для учнів 2 - 4 класів - не більше 15 хвилин;
- для учнів 5 - 7 класів - не більше 20 хвилин;
- для учнів 8 - 9 класів - 20 - 25 хвилин;
- для учнів 10 - 11(12) класів на 1-й годині занять до 30 хвилин, на 2-й годині занять - 20 хвилин.
- Навчальні приміщення провітрювати на перервах за відсутності дітей в приміщеннях.
- Завідуючим кабінетами:
- Розмістити меблі у класній кімнаті з дотриманням таких відстаней:
- між зовнішньою стіною і першим рядом робочих столів учнів 0,6 - 0,7 м;
- між рядами двомісних робочих столів учнів - не менше 0,6 м;
- між III рядом робочих столів учнів і внутрішньою стіною або шафами, які стоять біля стіни, не менше 0,7 м;
- між переднім робочим столом учнів і демонстраційним столом не менше 0,8 м;
- від передньої стіни з класною дошкою до передніх робочих столів учнів не менше 2,4 - 2,6 м;
- від задніх робочих столів учнів до задньої стіни не менше 0,65 м (якщо задня стіна зовнішня - не менше 1,0 м);
- від задніх робочих столів учнів до шаф, які стоять вздовж заднього краю стіни - не менше 0,8 м;
- між столом педагогічного працівника і переднім робочим столом учнів - не менше 0,5 м;
- найбільша відстань останнього місця від класної дошки - 9 м;
- висота нижнього краю дошки над підлогою для учнів першого класу 0,7 - 0,8 м, 2 - 4 класів - 0,75 - 0,8 м, 5 - 11(12) класів - 0,8 - 0,9 м.
- Класні дошки забезпечити лотками для затримання крейдяного пилу, зберігання крейди.
- Класним керівникам:
- Для профілактики порушень постави не менше 2-х разів на рік пересаджувати учнів на інші ряди, не порушуючи відповідності групи меблів їх зросту та з урахуванням гостроти зору і слуху.
- Учнів з патологією органу зору (корегованою та/або некорегованою) садити за першими робочими столами учнів в першому ряду (від світлонесучої стіни).
- Учнів, які часто хворіють простудними захворюваннями, ревматизмом, ангінами, розміщувати у третьому ряду (біля внутрішньої стіни).
- Робота із самообслуговування проводити за участю педагогічних працівників.
- Не допускати учнів до виконання робіт, що небезпечні для їх життя та здоров'я, створюють загрозу зараження інфекційними хворобами.
- Учителям інформатики Гнатик Ірині Вікторівні, Шевчук Оксані Михайлівні, Ференц Наталі Ярославівні, Стасюк Людмилі Михайлівні.
- Використовуючи під час заняття технічні засоби навчання, чергувати види навчальної діяльності.
- Працювати з технічними засобами під час уроку:
-
для учнів 1 класів — не більше 10 хвилин;
для учнів 2 — 4 класів — не більше 15 хвилин;
для учнів 5 — 7 класів — не більше 20 хвилин;
для учнів 8 — 9 класів — 20 — 25 хвилин.
- Під час уроку, після роботи з технічними засобами, проводити для учнів вправи для профілактики зорової та статичної втоми відповідно до додатку 3 Санітарного регламенту.
- Не допускати одночасної роботи за одним комп'ютером двох і більше учнів незалежно від їх віку.
- Учителям фізкультури Федунцю Володимиру Івановичу, Зелінці Ірині Миколаївні:
- На спортивних майданчиках, у спортивній залі дозволяти учням займатися тільки у спортивному одязі та взутті.
- Помістити наочну інформацію щодо дотримання в спортивній залі правил техніки безпеки та про режим його прибирання і провітрювання.
- Завгоспу Батярку Віктору Богдановичу :
- Забезпечити щоденне вологе прибирання усіх приміщень та обладнань, у тому числі: підвіконня, підлоги, опалювальнихприладів(або захисні решітки), меблів, класніих дощок після закінчення останнього навчального заняття, спортивних залів - після кожного навчального заняття та після закінчення навчальних занять та занять секцій.
- Промаркувати прибиральний інвентар. Для прибирання санітарних вузлів виділити окремий інвентар.
- Забезпечити прибирання санітарних вузлів після кожної перерви і щоденно в кінці робочого дня з використанням дезінфекційних засобів, які зареєстровані відповідно до вимог Порядку державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 липня 2006 року № 908.
- Приватному підприємцю Фуці Лесі Миколаївні:
- Забезпечити учнів безпечною, якісною, повноцінною та корисною їжею відповідно до норм харчування у навчальних та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 22 листопада 2004 року № 1591, Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров'я України, Міністерства освіти і науки України від 01 червня 2005 року № 242/329, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 15 червня 2005 року за № 661/10941.
- Для уникнення харчових отруєнь, з метою профілактики захворювань приготування та реалізацію харчової продукції здійснювати у відповідності до загальних вимог до організації харчування дітей в закладах освіти, наведених у додатку 9 до Санітарного регламенту.
- Забезпечити виконання вимог, передбачених VІІІ розділом Санітарного регламенту, до санітарного і спеціального одягу та особистої гігієни працівників, залучених до організації харчування,
- Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
- Директор М.Б.Гуцал