План роботи методичної ради на 2019-2020 н.р.
21.01.2021 Administrator Категорія: Методична робота
Місія методичної роботи в сучасних умовах полягає у стимулюванні професійного інтересу, сприянні формуванню особистісного професійного запиту вчителя та його задоволення для вдосконалення педагогічної практики (особистісного професійного розвитку).
Метою сучасної методичної роботи є створення умов для особистісного професійного розвитку кожного вчителя. Ця мета конкретизується в завданнях:
- створити інформаційно-освітнє середовище професійного розвитку вчителя різними засобами, зокрема й із використанням хмарних технологій, соціальних мереж тощо. Напрямами опосередкованого інформування можуть бути сучасні тренди в освіті, успішні практики, педагогічні відкриття, альтернативні думки, дискусії тощо;
- створити методичну афішу (анонс науково-методичних заходів, які будуть проводитися на шкільному, міському, обласному та всеукраїнському рівнях: безкоштовні або за кошти учасників тренінги, квести, семінари, конференції, екскурсії, коучинги тощо, які проходять як у робочі, так і у вихідні дні). Учитель відповідно до власного педагогічного інтересу зможе обрати види, форми, суб’єктів освітньої діяльності та сформувати індивідуальний навчальний план;
- створити методичну інфраструктуру, залучити зовнішні ресурси для участі у шкільній методичній роботі, активізувати внутрішні ресурси для задоволення професійного інтересу вчителів та вдосконалення ними власної педагогічної практики;
- організувати підтримку в розробленні вчителем цільової програми професійного розвитку, індивідуального плану професійного вдосконалення;
- спроектувати особистісно орієнтовану адаптивну організаційну структуру методичної роботи (наприклад, матричного типу), спрямовану на задоволення запитів кожного вчителя закладу.
Це має забезпечити результат: задоволення професійного інтересу кожного вчителя, високий рівень його особистісного професійного розвитку, що виявляється в удосконаленні педагогічної діяльності.
Погоджено Затверджую
на засіданні методичної ради Директор ТНВК «Школа-
ТНВК «Школа-колегіум Патріарха колегіум Патріарха Йосифа
Йосифа Сліпого» Сліпого»
__________ М.Б.Гуцал
__18__ ___09______ 2019 р. __20__ ___09_____ 2019 р.
План роботи методичної ради
на 2019-2020 н.р.
№ з/п |
Зміст роботи |
Дата |
Відповідальні |
1 |
Засідання І
Засідання ІІ
Засідання ІІІ
Засідання ІV
Засідання V
Засідання VІ
2. Підсумки моніторингу навчального процесу за навчальний рік. 3. Планування методичної роботи на наступний навчальний рік.
|
18.09.2019
30.10.2019
09.01.2020
11.03.2020
13.05.2020
05.06.2020 |
Панасюк Н.Д.
Панасюк Н.Д.
Голови МО
Сусла І.П. Даценко О.І.
Заверуха Т.М.
Панасюк Н.Д.
Панасюк Н.Д.
Вчителі-претенденти
Вчителі, які атестуються
Панасюк Н.Д.
Молоді учителі Керівники груп
Голови МК
Сусла І.П.
Панасюк Н.Д. |
2. |
Провести рейд-перевірку відповідності кабінетів вимогам Положення про навчальні кабінети Провести аналіз навчально-методичної бази кабінетів 1-х класів відповідно до «Орієнтовного переліку засобів навчання в початковій школі» та «Рекомендацій до створення освітнього середовища «Новий освітній простір» |
До 29.08.2019 |
Профком Адміністрація школи |
3. |
Провести інструктивно-методичні наради:
|
Серпень
Вересень
Листопад
Грудень
Лютий
Квітень |
Панасюк Н.Д. |
4. |
Спрямувати роботу педагогічного колективу на вирішення науково-методичної проблеми закладу «Створення ситуації успіху як визначальної умови формування життєвих компетентностей школярів шляхом використання сучасних педагогічних технологій» (ІІІ етап апробаційно-впроваджувальний (набуття власного досвіду)) |
Протягом року |
Адміністрація закладу |
5. |
Надати допомогу в плануванні роботи МК |
До 13.09.19 |
Заступники директора |
6. |
Продовжити роботу консультаційного пункту при методкабінеті з метою надання індивідуальної методичної допомоги |
Щотижня |
Заступники директора |
7. |
Систематично вивчати методичні листи, рекомендації, накази органів народної освіти з питань удосконалення методичної і навчально-виховної роботи з послідуючим обговоренням на засіданнях МК. |
1 раз на місяць |
Заступники директора |
8. |
Провести діагностику з метою виявлення професійного інтересу та запиту вчителів |
Жовтень 2019 р. |
Голови ШМК |
9. |
Призначити наставників для роботи з молодими вчителями: Ференц Наталії Ярославівни, вчителя початкових класів (другий рік); Папінко Мар’яни Іванівни, асистента вчителя в інклюзивному класі (другий рік); Чайківської Оксани Володимирівни, асистента вчителя в інклюзивному класі (другий рік). |
До 20.09.19 |
Панасюк Н.Д. |
10. |
Направити на курси підвищення кваліфікації вчителів при ТОКІППО:
|
вересень-жовтень |
Панасюк Н.Д. |
11. |
Направити на курси неперервної освіти вчителів при ТКМЦ НОІМ:
Осадчук Л.Б. – вчителя географії |
вересень-грудень 2019 |
Панасюк Н.Д. |
12. |
Підготувати та подати замовлення на проходження курсів підвищення кваліфікації вчителів при ТОКІППО на 2020 р.: - Федунця В.І. – вчителя фізичної культури - Василюк Ю.З.- вчителя математики - Слотюк О.В. – вчителя англійської мови - Гусак О.С. – вчителя англійської мови - Сусла І.П. – заступника директора - Гальчишин О.М. – вчителя початкових класів - Кошову Г.П. – вчителя початкових класів - Мушак І.І. – вчителя початкових класів - Машталер В.О. – вчителя початкових класів - Панасюк Н.Д. – заступника директора - Вишневська С.Є. – вчителя англійської мови - Демчук О.Ю. – вчителя християнської етики - Гнатик І.В. – вчителя інформатики - Пшеничного А.А. – вчителя трудового навчання - Зелінку І.М. – вчителя фізичної культури - Знак Л.І. – вчителя англійської мови - Логіну О.П. – вчителя української мови і літератури - Осадчук І.Б. – вчителя трудового навчання - Парацій Л.М. - вчителя української мови і літератури - Пиріг О.І. - вчителя української мови і літератури - Хомик І.Б. – вчителя фізики - Чекрій Н.В. – вчителя англійської мови - Ференц Н.Я. - вчителя початкових класів - Шевчук О.М. - вчителя початкових класів - Чепіль С.І. – керівника гуртка художньо-естетичного напряму |
до 01.10.19 |
Панасюк Н.Д. |
13. |
Організувати роботу клубу професійної адаптації молодого вчителя «Шляхи розвитку педагогічної техніки» |
За окремим планом |
Панасюк Н.Д. |
14. |
Провести І (шкільний) етап учнівських олімпіад з базових навчальних дисциплін та забезпечити участь учнів у І (міжшкільному) етапі олімпіад |
жовтень |
Вчителі-предметники |
15. |
Провести методичний тренінг «Теорія і практика інтегрованого навчання в сучасному освітньому закладі» |
31.10.19
|
Парацій Л.М. Гоцкалюк А.Д. |
16. |
Провести тиждень педагогічної майстерності «Формування метапредметної компетентності учнів під час проведення бінарних та інтегрованих уроків» |
11-15.11.19 |
Панасюк Н.Д., керівники ШМК, вчителі |
17. |
Сприяти участі педагогів у Всеукраїнському конкурсі педагогічної майстерності «Учитель року», конкурсі «Творчий вчитель - обдарований учень», міському конкурсі «Парадигма освітніх інновацій» |
Жовтень-Березень |
Адміністрація, Голови метод. комісій |
18. |
Провести предметно-методичні дні та тижні:
|
09.12-13.12.19 18.11-22.11.19 16.03-20.03.20 11.02.20 17.02-21.02.20 |
Голови ШМК, учителі
|
19. |
Провести тиждень молодого вчителя «Серце віддаю дітям» |
02.12-06.12.19 |
Панасюк Н.Д. |
20. |
Провести методичні порадники для учителів початкових класів щодо запровадження Концепції Нової української школи «Інноваційні технології та методики освіти Нової української школи» |
ІІ семестр |
Панасюк Н.Д. Даценко О.І. |
21. |
Провести педагогічний лекторій «Формування в учнів ключової компетентності "Уміння вчитися" відповідно до вимог нових державних освітніх стандартів» |
10.01.20 |
Панасюк Н.Д. Логіна О.П. Шевчук О.М. |
22. |
Провести семінар-практикум «Сучасний урок та моделювання ситуації успіху у контексті компетентнісної освіти» |
17.02.20
|
Знак Л.І. Бацула Н.П. Творча група |
23. |
Провести тиждень інтеграції навчальних предметів «Ідеї-винаходи-відкриття» |
02.03-06.03.20 |
Панасюк Н.Д. Учителі |
24. |
Провести педагогічні ради:
|
19.11.2019
03.01.2020
15.04.2020 |
Куцкір С.В.
Даценко О.І. Панасюк Н.Д.
Сусла І.П. |
25. |
Провести панораму відкритих уроків учителів, які атестуються «Педагогічні інновації – через творчість учителя» |
січень - лютий |
Панасюк Н.Д. Вчителі |
26. |
Провести творчий бенефіс вчителів, які атестуються «Практика творить майстра» (мультимедійна презентація) |
19.03.19 |
Адміністрація |
27. |
Провести згідно з Типовим положенням атестацію педагогічних працівників:
|
21.03.19 |
Атестаційна комісія Гуцал М.Б. |
28. |
Залучати учнів до участі у Міжнародних та Всеукраїнських конкурсах («Бобер», «Кенгуру», «Лелека», «Гринвіч», «Орлятко», «Левеня», «Колосок», «Кришталева сова», «Соняшник», «Патріот», Міжнародний чемпіонат з розв’язування логічних математичних задач) |
Протягом року |
Учителі-предметники |
29. |
Проаналізувати результативність участі учнів у Всеукраїнських та Міжнародних конкурсах та чемпіонатах |
до 25.03.20 |
Панасюк Н.Д. |
|
Провести презентаційний калейдоскоп «Наскрізні лінії як засіб реалізації компетентнісного підходу у навчанні школярів» |
14.04.20 |
Члени динамічної групи учителів |
30. |
Провести моніторингове дослідження:
|
І семестр
І семестр
І семестр
ІІ семестр
ІІ семестр ІІ семестр |
Даценко О.І.
Куцкір С.В.
Куцкір С.В.
Куцкір С.В.
Куцкір С.В. Гуцал М.Б. |
31. |
Узагальнити матеріали перевірки стану виконання державних вимог при викладанні таких предметів: - Природознавство ( 3-4 класи) - Інформатика
- Музичне мистецтво (1-4 класи) - Психологія - Основи здоров’я - Образотворче мистецтво |
І семестр ІІ семестр
ІІ семестр |
Даценко О.І. Панасюк Н.Д.
Даценко О.І. Сусла І.П. Сусла І.П. Сусла І.П. |
1