Про організацію дистанційного навчання в закладі під час карантину
25.05.2020 Administrator Категорія: Дистанційне навчання
ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС
«ШКОЛА-КОЛЕГІУМ ПАТРІАРХА ЙОСИФА СЛІПОГО»
ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ
46018, Тернопільська область, м. Тернопіль, вул Юності,3
тел/факс(0352) 53-31-22, 53-31-21 код ЄДРПОУ 37894481
НАКАЗ
16. 03. 2020 № 52
Про організацію дистанційного
навчання в закладі під час карантину
Відповідно до листа Міністерства освіти і науки Міністерства освіти і науки України від 13.03.2020 року № 1/9-160 «Щодо організації дистанційного навчання в закладах загальної середньої освіти під час карантину», Положення про дистанційне навчання, затверджене наказом МОН від 25.04.2013 №466, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 30.04.2013 р. за №703/ 23235, на виконання постанови Кабінету Міністрів України «Про запобігання поширенню на території України корона вірусу COVID-19» від 11 березня 2020 року № 211, наказу МОН України від 16 березня 2020 року № 406 «Про організаційні заходи для запобігання поширенню корона вірусу COVID-19», листа управління освіти і науки Тернопільської міської ради від 16.03.2020р. № 465/04 «Про організацію дистанційного навчання в закладах загальної середньої освіти під час карантину», рішення педагогічної ради закладу № 5 від 17.03.2020 р.
НАКАЗУЮ:
- Запровадити з 17.03.2020 р. організацію освітнього процесу в закладі з використанням технологій дистанційного навчання.
- Заступникам директора з навчально-виховної роботи Суслі Ігорю Петровичу, Даценко Олександрі Іванівні, Панасюк Наталії Дмитрівні, Куцкір Світлані Владиславівні:
- надати перелік веб-ресурсів (платформ дистанційного навчання, онлайн-курсів, відео-уроків тощо), необхідних для забезпечення дистанційного навчання;
- забезпечити академічну свободу педагогічних працівників, включаючи свободу викладання, вільний вибір форм, методів і засобів навчання, що відповідають освітній програмі;
- за необхідності інформувати педпрацівників про можливості підвищення кваліфікації шляхом участі на освітніх платформах у вебінарах, онлайн-конференціях, онлайн-семінарах тощо;
- попередити педагогів школи, що заповнення шкільної документації, зокрема класних журналів у друкованому вигляді, буде відтерміновано до нормалізації епідеміологічної ситуації;
- організувати, координувати та здійснювати контроль за виконанням вчителями освітніх програм;
- проводити заплановані методичні заходи дистанційно.
- Вчителям початкових класів та вчителям-предметникам:
- забезпечити виконання освітніх програм в 1-9 класах та І-ІІ курсів колегіуму шляхом організації освітнього процесу, використовуючи стратегію асинхронного дистанційного навчання, відповідно до календарно-тематичного планування;
- забезпечити своєчасне надання завдань для учнів, використовуючи для подальшого їх розміщення офіційні веб-ресурси;
- здійснювати оцінювання результатів навчання здобувачів освіти під час освітнього процесу із використанням технологій дистанційного навчання зручним способом;
- використовувати оcвітні платформи naurok, classtime, всеосвіта, всеукраїнську колекцію цифрових ресурсів: пакети тестових завдань для проведення контрольних робіт, тестування з автоматизованою перевіркою результатів, тестування з перевіркою вчителем.
- оперативно реагувати на роботи, надіслані учнями, своєчасно виставляти оцінки, перевіряти домашні завданні, використовуючи веб-ресурси;
- Класним керівникам:
- довести до відома батьків інформацію про організацію освітнього процесу за допомогою технологій дистанційного навчання;
- здійснювати зворотній зв'язок між вчителями-предметниками, батьками та учнями в телефонному та онлайн-режимі;
- інформувати батьків про результати навчання учнів;
- не допускати перевантаження учнів домашніми завданнями;
- проводити просвітницьку роботу з учнями та їх батьками щодо заходів для запобігання поширенню коронавірусу COVID-19, індивідуального захисту та особистої гігієни;
- здійснювати психологічну підтримку учасників освітнього процесу під час карантину.
- Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.