Освітня програма ІІ ступеня на 2021-2022 н.р.
08.02.2022 Administrator Категорія: Освітні програми
Освітня програма
ІІ ступеня на 2021-2022 н.р.
Розділ І. Загальні положення
Загальні положення освітньої програми Перелік нормативних документів щодо організації діяльності ТНВК « Школа колегіум Патріарха Йосифа Сліпого» розроблених на виконання Закону України «Про освіту» та постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2011 року № 1392 «Про затвердження Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти», на основі Типової освітньої програми базової середньої освіти затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 20.04.2018 № 405. . Освітня програма базової середньої освіти окреслює рекомендовані підходи до планування й організації закладом єдиного комплексу освітніх компонентів для досягнення учнями обов’язкових результатів навчання, визначених Державним стандартом базової та повної загальної середньої освіти. Освітня програма ТНВК сформована на основі Типової освітньої програми. Обговорена на методичній раді школи і методичних об’єднаннях учителів та схвалена на спільному засіданні педагогічної ради та ради школи (протокол №1 від 26.08.2021р.), затверджена наказом директора школи №130 від 30.08.2021р. Окрім освітніх компонентів для вільного вибору учнів, які є обов’язковими, за рішенням закладу вона містить інші компоненти. Освітня програма оприлюднена на веб-сайті закладу. Для досягнення учнями обов’язкових результатів навчання, визначених Державним стандартом базової та повної загальної середньої освіти Освітня програма окреслює рекомендовані підходи до планування й організації закладом єдиного комплексу освітніх компонентів. Освітня програма визначає загальний обсяг навчального навантаження, орієнтовну тривалість і можливі взаємозв’язки окремих предметів, факультативів, курсів за вибором тощо, зокрема їх інтеграції, а також логічної послідовності їх вивчення, які подані в рамках навчальних планів (Додаток 4); очікувані результати навчання учнів подані в рамках навчальних програм; рекомендовані форми організації освітнього процесу та інструменти системи внутрішнього забезпечення якості освіти; вимоги до осіб, які можуть розпочати навчання за цією освітньою програмою.
Інформаційна довідка про заклад:
Ліцензований обсяг —630 учнів.
Фактична кількість осіб, які навчаються—562.
Педагогічних працівників –50.
Класів –21.
В закладі наявні:
2 навчальні майстерні.
1 кабінет біології,·
1 кабінет музичного і образотворчого мистецтва,·
1 кабінет хімії,·
1 кабінет географії,
· 1 кабінет зарубіжної літератури,·
1 кабінет історії,·
· 2 кабінети української мови та літератури,·
1 кабінет фізики,·
2 кабінети інформатики,·
2 спортзали,·
2 кабінети англійської мови,
· 2 кабінети математики,.
1 їдальня.
Кадрове забезпечення:
У 2021-2022 н.р. працює 50 педагогічних працівників,
1 педагог –організатор,
1 практичний психолог,
1 логопед,
1 бібліотекар.
Якісний склад педагогічних працівників:
·«Спеціаліст вищої категорії» -11;
·«Спеціаліст І категорії» -2;
·«Спеціаліст ІІ категорії» -2;
·«Спеціаліст» -4;
Педагогічні звання:
·«Вчитель-методист» -6
·«Старший вчитель» -9
·Нагороджені знаком «Відмінник освіти України» -3 .
Вчителі 5-9 класів, формують в школярів готовність до вибору і реалізації форми подальшого одержання освіти і профілю навчання. У цьому віці в учнів загалом завершується формування загально навчальних умінь і навичок, оволодіння навчальним матеріалом на рівні, достатньому для подальшого навчання. Важливого значення надаються формуванню здорового способу життя, правовому й екологічному вихованню. Завершуючи основну школу, учні на практичному рівні мають добре володіти українською мовою, іноземною мовою, вміти користуватися комп'ютером
Освітня програма базової середньої освіти окреслює рекомендовані підходи до планування й організації закладом єдиного комплексу освітніх компонентів для досягнення учнями обов’язкових результатів навчання, визначених Державним стандартом базової та повної загальної середньої освіти .
Освітня програма визначає:
загальний обсяг навчального навантаження, орієнтовну тривалість і можливі взаємозв’язки окремих предметів, факультативів, курсів за вибором тощо, зокрема їх інтеграції, а також логічної послідовності їх вивчення які натепер подані в рамках навчального плану (таблиця 1);
очікувані результати навчання учнів подані в рамках навчальних програм, пропонований зміст навчальних програм, які мають гриф «Затверджено Міністерством освіти і науки України» і розміщені на офіційному веб-сайті МОН);
Розділ ІІ. Загальний обсяг навчального навантаження.
Для учнів 5-9-х класів складає 5845 годин/навчальний рік: для 5-х класів – 1050 годин/навчальний рік, для 6-х класів – 1155 годин/навчальний рік, для 7-х класів – 1172,5 годин/навчальний рік, для 8-х класів – 1207,5 годин/навчальний рік, для 9-х класів – 1260 годин/навчальний рік.
Детальний розподіл навчального навантаження на тиждень окреслено у навчальному плані ІІ ступеня.
Освітню програму укладено за такими освітніми галузями:
-Мови і літератури
-Суспільствознавство
-Мистецтво
-Математика
-Природознавство
-Технології
-Здоров’я і фізична культура
Робочий навчальний план дає цілісне уявлення про зміст і структуру другого рівня освіти, встановлює погодинне співвідношення між окремими предметами за роками навчання, визначає гранично допустиме тижневе навантаження учнів. Навчальний план основної школи передбачає реалізацію освітніх галузей Базового навчального плану Державного стандарту через окремі предмети. Вони охоплюють інваріантну складову, сформовану на державному рівні, яка є спільною для всіх закладів загальної середньої освіти незалежно від підпорядкування і форм власності, та варіативну складову.
Варіативна складова навчального плану використовується на:
1.Підсилення предметів інваріантної складової :
у 5-х класах з:
- української мови та історії - по 0,5 год., англійської мови в 5А – 1,5 год., 5-Б – 0,5 год.
- у 6-х класах з:
- української англійської мови та математики - по 0,5 год;
- у 7-х класах з:
- української мови – по 0,5 год; по 1 год. з англійської мови;
- у 8-х класах з:
- української мови - 1год; у 8-А 1 год. з англійської мови;
- у 9-х класах з:
- української мови - 0,5 год; у 9-Б класі -1 год. з англійської мови.
2. Запровадження курсів за вибором, що розширюють обрану закладом освіти спеціалізацію, чи світоглядне спрямування:
- основи християнської етики – по 1 год. у 5-9-х класах;
- німецької мови - по 1 год. 5-Б,6-х, 8-Б, 9-А класах;
- Захист Вітчизни - по 0.5 год. в 9-х класах.
Варіативність змісту базової середньої освіти реалізується також через запровадження в навчальних програмах резервного часу, що створює простір для задоволення освітніх потреб учнів, вирівнювання їх досягнень, розвитку наскрізних умінь тощо.
Повноцінність базової середньої освіти забезпечується реалізацією як інваріантної, так і варіативної складових, які в обов’язковому порядку фінансуються з бюджету.
Для недопущення перевантаження учнів враховуватиметься їх навчання в закладах освіти іншого типу (художніх, музичних, спортивних школах тощо). Так, у закладі за рішенням педагогічної ради при оцінюванні учнів дозволяється враховувати результати їх навчання з відповідних предметів (музика, фізична культура та ін.) у позашкільних закладах.
Гранична наповнюваність класів та тривалість уроків встановлюються відповідно до Закону України "Про загальну середню освіту".
Поділ класів на групи при вивченні окремих предметів здійснюється відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 20.02.2002 № 128 «Про затвердження Нормативів наповнюваності груп дошкільних навчальних закладів (ясел-садків) компенсуючого типу, класів спеціальних загальноосвітніх шкіл (шкіл-інтернатів), груп подовженого дня і виховних груп загальноосвітніх навчальних закладів усіх типів та Порядку поділу класів на групи при вивченні окремих предметів у загальноосвітніх навчальних закладах», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 6 березня 2002 року за № 229/6517 (зі змінами) та листа МОНУ від 18.05.2018 р № 1/9-322.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2011 року № 1392 "Про затвердження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти" години фізичної культури не враховуються при визначенні гранично допустимого навантаження учнів.
Навчальний план зорієнтований на роботу основної школи за 5-денним навчальним тижнем.
Розділ ІІІ. Очікувальні результати.
Очікувані результати навчання здобувачів освіти. Відповідно до мети та загальних цілей, окреслених у Державному стандарті, визначено завдання, які має реалізувати вчитель у рамках кожної освітньої галузі. Результати навчання повинні робити внесок у формування ключових компетентностей учнів.
№ з/п |
Ключові компетентності |
Компоненти |
1 |
Спілкування державною (і рідною — у разі відмінності) мовами |
Уміння: ставити запитання і розпізнавати проблему; міркувати, робити висновки на основі інформації, поданої в різних формах (у текстовій формі, таблицях, діаграмах, на графіках); розуміти, пояснювати і перетворювати тексти задач (усно і письмово), грамотно висловлюватися рідною мовою; доречно та коректно вживати в мовленні термінологію з окремих предметів, чітко, лаконічно та зрозуміло формулювати думку, аргументувати, доводити правильність тверджень; уникнення невнормованих іншомовних запозичень у спілкуванні на тематику окремого предмета; поповнювати свій словниковий запас. Ставлення: розуміння важливості чітких та лаконічних формулювань. Навчальні ресурси: означення понять, формулювання властивостей, доведення правил, теорем |
2 |
Спілкування іноземними мовами |
Уміння: здійснювати спілкування в межах сфер, тем і ситуацій, визначених чинною навчальною програмою; розуміти на слух зміст автентичних текстів; читати і розуміти автентичні тексти різних жанрів і видів із різним рівнем розуміння змісту; здійснювати спілкування у письмовій формі відповідно до поставлених завдань; використовувати у разі потреби невербальні засоби спілкування за умови дефіциту наявних мовних засобів; ефективно взаємодіяти з іншими усно, письмово та за допомогою засобів електронного спілкування. Ставлення: критично оцінювати інформацію та використовувати її для різних потреб; висловлювати свої думки, почуття та ставлення; адекватно використовувати досвід, набутий у вивченні рідної мови та інших навчальних предметів, розглядаючи його як засіб усвідомленого оволодіння іноземною мовою; обирати й застосовувати доцільні комунікативні стратегії відповідно до різних потреб; ефективно користуватися навчальними стратегіями для самостійного вивчення іноземних мов. Навчальні ресурси: підручники, словники, довідкова література, мультимедійні засоби, адаптовані іншомовні тексти. |
3 |
Математична компетентність |
Уміння: оперувати текстовою та числовою інформацією; встановлювати відношення між реальними об’єктами навколишньої дійсності (природними, культурними, технічними тощо); розв’язувати задачі, зокрема практичного змісту; будувати і досліджувати найпростіші математичні моделі реальних об'єктів, процесів і явищ, інтерпретувати та оцінювати результати; прогнозувати в контексті навчальних та практичних задач; використовувати математичні методи у життєвих ситуаціях. Ставлення: усвідомлення значення математики для повноцінного життя в сучасному суспільстві, розвитку технологічного, економічного й оборонного потенціалу держави, успішного вивчення інших предметів. Навчальні ресурси: розв'язування математичних задач, і обов’язково таких, що моделюють реальні життєві ситуації |
4 |
Основні компетентності у природничих науках і технологіях |
Уміння: розпізнавати проблеми, що виникають у довкіллі; будувати та досліджувати природні явища і процеси; послуговуватися технологічними пристроями. Ставлення: усвідомлення важливості природничих наук як універсальної мови науки, техніки та технологій. усвідомлення ролі наукових ідей в сучасних інформаційних технологіях Навчальні ресурси: складання графіків та діаграм, які ілюструють функціональні залежності результатів впливу людської діяльності на природу |
5 |
Інформаційно-цифрова компетентність |
Уміння: структурувати дані; діяти за алгоритмом та складати алгоритми; визначати достатність даних для розв’язання задачі; використовувати різні знакові системи; знаходити інформацію та оцінювати її достовірність; доводити істинність тверджень. Ставлення: критичне осмислення інформації та джерел її отримання; усвідомлення важливості інформаційних технологій для ефективного розв’язування математичних задач. Навчальні ресурси: візуалізація даних, побудова графіків та діаграм за допомогою програмних засобів |
6 |
Уміння вчитися впродовж життя |
Уміння: визначати мету навчальної діяльності, відбирати й застосовувати потрібні знання та способи діяльності для досягнення цієї мети; організовувати та планувати свою навчальну діяльність; моделювати власну освітню траєкторію, аналізувати, контролювати, коригувати та оцінювати результати своєї навчальної діяльності; доводити правильність власного судження або визнавати помилковість. Ставлення: усвідомлення власних освітніх потреб та цінності нових знань і вмінь; зацікавленість у пізнанні світу; розуміння важливості вчитися впродовж життя; прагнення до вдосконалення результатів своєї діяльності. Навчальні ресурси: моделювання власної освітньої траєкторії |
7 |
Ініціативність і підприємливість |
Уміння: генерувати нові ідеї, вирішувати життєві проблеми, аналізувати, прогнозувати, ухвалювати оптимальні рішення; використовувати критерії раціональності, практичності, ефективності та точності, з метою вибору найкращого рішення; аргументувати та захищати свою позицію, дискутувати; використовувати різні стратегії, шукаючи оптимальних способів розв’язання життєвого завдання. Ставлення: ініціативність, відповідальність, упевненість у собі; переконаність, що успіх команди – це й особистий успіх; позитивне оцінювання та підтримка конструктивних ідей інших. Навчальні ресурси: завдання підприємницького змісту (оптимізаційні задачі) |
8 |
Соціальна і громадянська компетентності |
Уміння: висловлювати власну думку, слухати і чути інших, оцінювати аргументи та змінювати думку на основі доказів; аргументувати та відстоювати свою позицію; ухвалювати аргументовані рішення в життєвих ситуаціях; співпрацювати в команді, виділяти та виконувати власну роль в командній роботі; аналізувати власну економічну ситуацію, родинний бюджет; орієнтуватися в широкому колі послуг і товарів на основі чітких критеріїв, робити споживчий вибір, спираючись на різні дані. Ставлення: ощадливість і поміркованість; рівне ставлення до інших незалежно від статків, соціального походження; відповідальність за спільну справу; налаштованість на логічне обґрунтування позиції без передчасного переходу до висновків; повага до прав людини, активна позиція щодо боротьби із дискримінацією. Навчальні ресурси: завдання соціального змісту |
9 |
Обізнаність і самовираження у сфері культури |
Уміння: грамотно і логічно висловлювати свою думку, аргументувати та вести діалог, враховуючи національні та культурні особливості співрозмовників та дотримуючись етики спілкування і взаємодії; враховувати художньо-естетичну складову при створенні продуктів своєї діяльності (малюнків, текстів, схем тощо). Ставлення: культурна самоідентифікація, повага до культурного розмаїття у глобальному суспільстві; усвідомлення впливу окремого предмета на людську культуру та розвиток суспільства. Навчальні ресурси: математичні моделі в різних видах мистецтва |
10 |
Екологічна грамотність і здорове життя |
Уміння: аналізувати і критично оцінювати соціально-економічні події в державі на основі різних даних; враховувати правові, етичні, екологічні і соціальні наслідки рішень; розпізнавати, як інтерпретації результатів вирішення проблем можуть бути використані для маніпулювання. Ставлення: усвідомлення взаємозв’язку кожного окремого предмета та екології на основі різних даних; ощадне та бережливе відношення до природніх ресурсів, чистоти довкілля та дотримання санітарних норм побуту; розгляд порівняльної характеристики щодо вибору здорового способу життя; власна думка та позиція до зловживань алкоголю, нікотину тощо. Навчальні ресурси: навчальні проекти, завдання соціально-економічного, екологічного змісту; задачі, які сприяють усвідомленню цінності здорового способу життя |
Такі ключові компетентності, як уміння вчитися, ініціативність і підприємливість, екологічна грамотність і здоровий спосіб життя, соціальна та громадянська компетентності формуватимуться відразу засобами усіх предметів. Виокремлення в навчальних програмах таких наскрізних ліній ключових компетентностей як «Екологічна безпека й сталий розвиток», «Громадянська відповідальність», «Здоров’я і безпека», «Підприємливість і фінансова грамотність» спрямоване на формування в учнів здатності застосовувати знання й уміння у реальних життєвих ситуаціях. Наскрізні лінії є засобом інтеграції ключових і загальнопредметних компетентностей, окремих предметів та предметних циклів; їх необхідно враховувати при формуванні шкільного середовища. Наскрізні лінії є соціально значимими надпредметними темами, які допомагають формуванню в учнів уявлень про суспільство в цілому, розвивають здатність застосовувати отримані знання у різних ситуаціях.
Навчання за наскрізними лініями буде реалізуватись через:
-організацію навчального середовища — зміст та цілі наскрізних тем враховуються при формуванні духовного, соціального і фізичного середовища навчання;
-окремі предмети — виходячи із наскрізних тем при вивченні предмета проводяться відповідні трактовки, приклади і методи навчання, реалізуються надпредметні, міжкласові та загальношкільні проекти. Роль окремих предметів при навчанні за наскрізними темами різна і залежить від цілей і змісту окремого предмета та від того, наскільки тісно той чи інший предметний цикл пов’язаний із конкретною наскрізною темою;предмети за вибором; роботу в проектах; позакласну навчальну роботу і роботу гуртків.
Наскрізна лінія |
Коротка характеристика |
Екологічна безпека й сталий розвиток |
Формування в учнів соціальної активності, відповідальності та екологічної свідомості, готовності брати участь у вирішенні питань збереження довкілля і розвитку суспільства, усвідомлення важливості сталого розвитку для майбутніх поколінь. Проблематика наскрізної лінії реалізується через завдання з реальними даними про використання природних ресурсів, їх збереження та примноження. Аналіз цих даних сприяє розвитку бережливого ставлення до навколишнього середовища, екології, формуванню критичного мислення, вміння вирішувати проблеми, критично оцінювати перспективи розвитку навколишнього середовища і людини. Можливі уроки на відкритому повітрі. |
Громадянська відповідальність |
Сприятиме формуванню відповідального члена громади і суспільства, що розуміє принципи і механізми функціонування суспільства. Ця наскрізна лінія освоюється в основному через колективну діяльність (дослідницькі роботи, роботи в групі, проекти тощо), яка поєднує окремі предмети між собою і розвиває в учнів готовність до співпраці, толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок. Вивчення окремого предмета має викликати в учнів якомога більше позитивних емоцій, а її зміст — бути націленим на виховання порядності, старанності, систематичності, послідовності, посидючості і чесності. Приклад вчителя покликаний зіграти важливу роль у формуванні толерантного ставлення до товаришів, незалежно від рівня навчальних досягнень. |
Здоров'я і безпека |
Завданням наскрізної лінії є становлення учня як емоційно стійкого члена суспільства, здатного вести здоровий спосіб життя і формувати навколо себе безпечне життєве середовище. Реалізується через завдання з реальними даними про безпеку і охорону здоров’я (текстові завдання, пов’язані з середовищем дорожнього руху, рухом пішоходів і транспортних засобів). Варто звернути увагу на проблеми, пов’язані із ризиками для життя і здоров’я. Вирішення проблем, знайдених з «ага-ефектом», пошук оптимальних методів вирішення і розв’язування задач тощо, здатні викликати в учнів чимало радісних емоцій. |
Підприємливість і фінансова грамотність |
Наскрізна лінія націлена на розвиток лідерських ініціатив, здатність успішно діяти в технологічному швидкозмінному середовищі, забезпечення кращого розуміння учнями практичних аспектів фінансових питань (здійснення заощаджень, інвестування, запозичення, страхування, кредитування тощо). Ця наскрізна лінія пов'язана з розв'язуванням практичних завдань щодо планування господарської діяльності та реальної оцінки власних можливостей, складання сімейного бюджету, формування економного ставлення до природних ресурсів. |
Розділ 4.Вимоги до осіб, які можуть розпочинати навчання в школі ІІ ступеня.
Навчання для здобуття базової середньої освіти учнями 5-9 класів здійснюється відповідно до наказу № 367 МОНУ від 16 квітня 2018 року « Про затвердження Порядку зарахування, відрахування та переведення учнів до державних комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти» та наказу від 08.05.2019 № 621 « Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 14 липня 2015 року №762».
Розділ 5. Перелік, зміст, тривалість і взаємозв’язок освітніх галузей, предметів,дисциплін та логічна послідовність їх вивчення ( об’єднано з розділом ІІ).
Розділ 6.Форми організації освітнього процесу.
Основними формами організації освітнього процесу є різні типи уроку:
формування компетентностей;
розвитку компетентностей;
перевірки та оцінювання досягнення компетентностей;
корекції основних компетентностей;
комбінований урок.
З метою засвоєння нового матеріалу та розвитку компетентностей крім уроку проводяться навчально-практичні заняття. Ця форма організації поєднує виконання різних практичних вправ, експериментальних робіт відповідно до змісту окремих предметів, менш регламентована й має акцент на більшій самостійності учнів в експериментальній та практичній діяльності. Досягнуті компетентності учні можуть застосувати на практичних заняттях і заняттях практикуму.
Функцію перевірки або оцінювання досягнення компетентностей виконує навчально-практичне заняття. Учні одержують конкретні завдання, з виконання яких звітують перед вчителем. Практичні заняття та заняття практикуму також можуть будуватися з метою реалізації контрольних функцій освітнього процесу. На цих заняттях учні самостійно виготовляють вироби, проводять виміри та звітують за виконану роботу.
Можливо проводити заняття в малих групах, бригадах і ланках (у тому числі робота учнів у парах змінного складу) за умови, що окремі учні виконують роботу бригадирів, консультантів, тобто тих, хто навчає малу групу.
Екскурсії в першу чергу покликані показати учням практичне застосування знань, отриманих при вивченні змісту окремих предметів (можливо поєднувати зі збором учнями по ходу екскурсії матеріалу для виконання визначених завдань).
Учні можуть самостійно знімати та монтувати відеофільми (під час відео-уроку) за умови самостійного розроблення сюжету фільму, підбору матеріалу, виконують самостійно розподілені ролі та аналізують виконану роботу.
Форми організації освітнього процесу можуть уточнюватись та розширюватись у змісті окремих предметів за умови виконання державних вимог Державного стандарту та окремих предметів протягом навчального року.
Вибір форм і методів навчання вчитель визначає самостійно, враховуючи конкретні умови роботи, забезпечуючи водночас досягнення конкретних очікуваних результатів, зазначених у навчальних програмах окремих предметів.
Розділ 7.Опис та інструменти системи внутрішнього забезпечення освіти.
. Система внутрішнього забезпечення якості складається з:
кадрового забезпечення освітньої діяльності;
навчально-методичного забезпечення освітньої діяльності;
матеріально-технічного забезпечення освітньої діяльності;
якості проведення навчальних занять;
моніторингу досягнення учнями результатів навчання (компетентностей).
Завдання системи внутрішнього забезпечення якості освіти:
оновлення методичної бази освітньої діяльності;
контроль за виконанням навчальних планів та освітньої програми, якістю знань, умінь і навичок учнів, розробка рекомендацій щодо їх покращення;
моніторинг та оптимізація соціально-психологічного середовища закладу освіти;
створення необхідних умов для підвищення фахового кваліфікаційного рівня педагогічних працівників.
,,
Додаток 4
Складено відповідно
до освітньої програми ІІ ст., за таблицею 1
затвердженої наказом МОНУ
від 20.04.2018 № 405
Навчальний план для 5-9 класів на 2021-2022 н.р.
Освітні галузі |
Предмети |
Кількість годин на тиждень у класах |
||||||||
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
||||||
Мови і літератури |
Українська мова |
3,5+0,5 |
3,5+0,5 |
2,5+0,5 |
2+1 |
2+0,5 |
||||
Українська література |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
|||||
Англійська мова |
3+0,5 |
3+0,5 |
3 |
3 |
3 |
|||||
Зарубіжна література |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
|||||
Суспільство-знавство |
Історія України |
1+0,5 |
1 |
1 |
1,5 |
1,5 |
||||
Всесвітня історія |
- |
1 |
1 |
1 |
1 |
|||||
Основи правознавства |
- |
- |
- |
- |
1 |
|||||
Мистецтво* |
Музичне мистецтво |
1 |
1 |
1 |
- |
- |
||||
Образотворче мистецтво |
1 |
1 |
1 |
- |
- |
|||||
Мистецтво |
- |
- |
- |
1 |
1 |
|||||
Математика |
Математика |
4 |
4+0,5 |
- |
- |
- |
||||
Алгебра |
- |
- |
2 |
2 |
2 |
|||||
Геометрія |
- |
- |
2 |
2 |
2 |
|||||
Природознавство |
Природознавство |
2 |
- |
- |
- |
- |
||||
Біологія |
- |
2 |
2 |
2 |
2 |
|||||
Географія |
- |
2 |
2 |
2 |
1,5 |
|||||
Фізика |
- |
- |
2 |
2 |
3 |
|||||
Хімія |
- |
- |
1,5 |
2 |
2 |
|||||
Технології |
Трудове навчання |
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
||||
Інформатика |
1 |
1 |
1 |
2 |
2 |
|||||
Здоров’я і фізична культура |
Основи здоров’я |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
||||
Фізична культура** |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
|||||
Разом |
23,5+3+1,5 |
26,5+3+1,5 |
28+3+0,5 |
28,5+3+1 |
30+3+0,5 |
|||||
Додатковий час на предмети, факультативи, індивідуальні заняття та консультації |
Кількість годин, виділених на додатковий час |
3,5 5А |
3,5 5Б |
3,5 |
2,5
|
3 8-А 8-Б |
3 9-А 9-Б |
|||
Основи християнської етики |
1 |
1 |
1
|
1 |
1 |
1
|
||||
Німецька мова |
|
1 |
1 |
- |
|
1 |
1 |
|
||
Англійська мова |
1 |
|
|
1 |
1 |
|
|
1 |
||
Початкова військова підготовка |
|
|
|
|
|
0,5 |
||||
Гранично допустиме навчальне навантаження |
28 |
31 |
32 |
33 |
33 |
|||||
Всього (без урахування поділу класів на групи) |
27+3 |
30+3 |
30,5+3 |
31,5+3 |
33+3 |
|||||
Директор М.Б. Гуцал
Таблиця 18
до Типової освітньої програми
Перелік навчальних програм
для учнів закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня
(затверджені наказами МОН від 07.06.2017 № 804 та від 23.10.2017 № 1407)
№ п/п |
Назва навчальної програми |
|
Українська мова - Українська мова. 5 – 9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. − К.: Видавничий дім «Освіта», 2013 (зі змінами, затвердженими наказом МОН України від 07.06.2017 |
|
Українська література- Українська література. 5 – 9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. – К.: Освіта, 2013 зі змінами, затвердженими наказом МОН України від 07.06.2017 №804; |
|
Біологія - для 6-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів (оновлена), затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804. |
|
Історія України- Історія України. затверджені наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 р. № 804. |
|
Всесвітня історія- Всесвітня історія. 5–9 класи», затверджені наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 р. № 804. |
|
Правознавство - для 9-го класу «Навчальна програма з основ правознавства». |
|
Географія - 6-9-их класи оновлена навчальна програма, затверджена наказом МОН України від 07.06.2017 № 804 та з використанням методичних рекомендацій, підготовлених МОН України спільно з НАПН України, ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» (лист МОН України 09.08.2017 № 1/9-436). |
|
Зарубіжна література Світова література. 5 – 9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів – К.: Видавничий дім «Освіта», 2013 зі змінами, затвердженими наказом МОН України від 07.06.2017 № 804; |
|
Математика- Програма затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804 |
|
Алгебра - Програма затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804. |
|
Геометрія - Програма затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804. |
|
Інформатика - -за Типовою освітньою програмою, затвердженою наказом МОН України N 405від 20.04.2018 року «Про затвердження Типової освітньої програми закладів середньої загальної освіти ІІ ступеня»; |
|
Іноземні мови - за Державним стандартом базової та повної загальної середньої освіти, затвердженим Постановою КМУ від 23 листопада 2011 року № 1392, та Типовою освітньою програмою закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня (базова середня освіта), яка розроблена на виконання Закону України «Про освіту», затвердженою наказом МОН від 20.04.2018 № 408; |
|
Природознавство - «Навчальні програми для загальноосвіт. навч. закл. України + опис ключових змін. 5 -9 класи. –К.: Видавничий дім «Освіта», 2017. |
|
Основи здоров’я - програма для загальноосвітніх навчальних закладів « Основи здоров’я» затвердженою наказом МОН України від 07.06.2017 № 804 |
|
Мистецтво - програма для загальноосвітніх навчальних закладів “Мистецтво. 5-9 класи” (авт. Л. Масол та ін.) (оновлена), затвердженою наказом МОН України від 07.06.2017 № 804 “Про оновлені навчальні програми для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів”, |
|
Трудове навчання- 5 – 9 класи – «Навчальна програма з трудового навчання для загальноосвітніх навчальних закладів. 5 – 9 класи» (оновлена), затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804; |
|
Фізика- 7-9 класи – Програма для загальноосвітніх навчальних закладів «Фізика. 7-9 класи» (програма затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804. |
|
Фізична культура - Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Фізкультура 5-9 класи, затверджена наказом МОН України від 23.10.2017 № 1407. |
|
Хімія- 7 – 9 класи – Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Хімія. 7-9 класи, затверджена наказом МОН України від 07.06.2017 № 804. сайті Міністерства |
|
Польська мова - Програма курсу розроблена на основі Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти (постанова Кабінету Міністрів України від 23.11.2011р. N 1392 ). |