Узагальнена інформація про проведення самооцінювання освітніх і управлінських процесів ТНВК «Школа-колегіум Патріарха Йосифа Сліпого»
27.06.2021 Administrator Категорія: Внутрішня система забезпечення якості освіти
ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС
«ШКОЛА-КОЛЕГІУМ ПАТРІАРХА ЙОСИФА СЛІПОГО»
ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ
46018, Тернопільська область, м. Тернопіль, вул. Юності,3
тел/факс(0352) 53-31-22, 53-31-21 код ЄДРПОУ 37894481
Узагальнена інформація про проведення самооцінювання освітніх і управлінських процесів
ТНВК «Школа-колегіум Патріарха Йосифа Сліпого»
Напрями та вимоги для самооцінювання |
Результати оцінювання (за рівнями оцінювання якості освітньої діяльності) |
|||||
Навчальний рік |
2020-2021н.р. |
2021-2022н.р. |
2022-2023н.р. |
2023-2024н.р. |
2024-2025н.р. |
2025-2026н.р. |
Напрям 1. Освітнє середовище |
||||||
Вимога 1.1. Забезпечення комфортних і безпечних умов навчання та праці |
ВП |
|
|
|
|
|
Вимога 1.2. Створення освітнього середовища, вільного від будь-яких форм насильства та дискримінації |
Д |
|
|
|
|
|
Вимога 1.3. Формування інклюзивного, розвивального та мотивуючого до навчання освітнього простору |
ВП |
|
|
|
|
|
Загалом за напрямом 1. Освітнє середовище ТНВК «Школа-колегіум Патріарха Йосифа Сліпого» |
Д |
|
|
|
|
|
Напрям 2. Система оцінювання здобувачів освіти |
||||||
Вимога 2.1. Наявність відкритої, прозорої і зрозумілої для здобувачів освіти системи оцінювання їх навчальних досягнень |
Д |
|
|
|
|
|
Вимога 2.2. Застосування внутрішнього моніторингу, що передбачає систематичне відстеження та коригування результатів навчання кожного здобувача освіти |
ВП |
|
|
|
|
|
Вимога 2.3. Спрямованість системи оцінювання на формування у здобувачів освіти відповідальності за результати свого навчання, здатності до само оцінювання |
Д |
|
|
|
|
|
Загалом за напрямом 2. Система оцінювання здобувачів освіти |
Д |
|
|
|
|
|
Напрям 3. Педагогічна діяльність педагогічних працівників закладу освіти |
||||||
Вимога 3.1. Ефективність планування педагогічними працівниками своєї діяльності, використання сучасних освітніх підходів до організації освітнього процесу з метою формування ключових компетентностей здобувачів освіти |
Д |
|
|
|
|
|
Вимога 3.2. Постійне підвищення професійного рівня і педагогічної майстерності педагогічних працівників |
Д |
|
|
|
|
|
Вимога 3.3. Налагодження співпраці зі здобувачами освіти, їх батьками, працівниками закладу освіти |
Д |
|
|
|
|
|
Вимога 3.4. Організація педагогічної діяльності та навчання здобувачів освіти на засадах академічної доброчесності |
Д |
|
|
|
|
|
Загалом за напрямом 3. Педагогічна діяльність педагогічних працівників закладу освіти |
Д |
|
|
|
|
|
Напрям ІV. Управлінські процеси закладу освіти |
||||||
Вимога 4.1. Наявність стратегії розвитку та системи планування діяльності закладу, моніторинг виконання поставлених цілей і завдань |
Д |
|
|
|
|
|
Вимога 4.2. Формування відносин довіри, прозорості, дотримання етичних норм |
Д |
|
|
|
|
|
Вимога 4.3. Ефективність кадрової політики та забезпечення можливостей для професійного розвитку педагогічних працівників |
В |
|
|
|
|
|
Вимога 4.4. Організація освітнього процесу на засадах людиноцентризму, прийняття управлінських рішень на основі конструктивної співпраці учасників освітнього процесу, взаємодії закладу освіти з місцевою громадою |
Д |
|
|
|
|
|
Вимога 4.5.Формування та забезпечення реалізації політики академічної доброчесності |
Д |
|
|
|
|
|
Загалом за напрямом ІV. Управлінські процеси закладу освіти |
Д |
|
|
|
|
|