«ДОБРОТВОРЦІ»
Вас вітає дружна родина
початкової школи
«Добротворці»
Кредо вчителів ПК: Єдине свідчення правильності процесу навчання – це щастя дитини
Мета: Кораблик щастя – в країні знань
Кодекс законів початкової школи
1. Закон території.
Самовільно залишати територію школи – значить викликати хвилювання в учителя, котрий несе за тебе відповідальність.
2. Закон точного часу (пунктуальності).
Намагайся завжди і скрізь бути вчасно, без запізнень. Цінуй свій і чужий час.
3. Закон ввічливої поведінки.
Ніщо не коштує так дешево і не цінується так дорого, як ввічливість.
4. Закон посмішки.
Будь доброзичливий до всіх, частіше посміхайся.
5. Закон рівності.
У школі всі рівні і мають рівні права й обов’язки.
6. Закон інформації.
Учитель має бути поінформований про місце перебування і заняття довірених йому дітей.
7. Закон волі.
Учень може брати участь у діяльності школи, класу, в усьому, що не суперечить правилам внутрішкільного розпорядку.
8. Закон взаємності.
Стався до інших так, як ти хотів би, щоб ставилися до тебе.
9. Закон любові і добра.
Кожна істота, особливо людина, має потребу в любові і доброму ставленні.
10. Закон відповідальності.
Ти завжди відповідальний за свої вчинки, тому роби так, щоб не було соромно.
11. Закон прощення.
Умій прощати іншим, і будеш прощений сам.
12. Закон успіху.
Прагни до успіху! Будь успішний!
Головний проект початкової школи – «Людина починається з добра»
Сутність проекту – формування особистості через єдиний виховний колектив з однаковими вимогами до дорослих і дітей.
Головна мета педагогів – навчити учнів «жити заради усмішки іншого», що породжує потребу бути корисним.
Педагогічний Еверест
Вчитель-методист – 1
Старший вчитель – 3
Вчитель вищої категорії – 5
Вчитель І категорії –
Вчитель ІІ категорії – 3
Наші педагоги – надзвичайно творчі люди. Відмінною рисою стилю нашої роботи є чітка спрямованість на досягнення високого кінцевого результату.
Педагогічній діяльності вчителів початкових класів притаманний пошук шляхів підвищення продуктивності уроку, стилю викладання, використання прогресивних методик, прагнення
допомогти „розкритися” маленькій людині, вселити в неї впевненість, дати учням можливість відчути свою значимість і цінність.
Для формування пізнавальних інтересів учням пропонуються такі спецкурси:
v основи християнської етики;
v логіка, творча математика;
v уроки для стійкого розвитку;
v риторика;
v я і суспільство;
v зарубіжна література;
v розвиток продуктивного мислення.
З метою розвитку творчих здібностей учнів у школі працюють такі гуртки:
v «Шукачі скарбів» (сходинками до інформатики);
v театральна студія;
v хор;
v ансамбль початкових класів «Смайлики»;
v хореографічна студія;
v клуб «Здоров’ятко»;
v «У полоні мистецтва»;
v «Дорога в дивосвіт»;
v секція з футболу.
У школі працює 3 групи продовженого дня. Для шестиліток облаштована затишна спальня.
З метою організації і забезпечення самоврядування в початкових класах створено Раду лідерів.
У нас не можна:
Ø Галасувати
Ø Сваритися
Ø Битися
Ø Заважати іншим
Ø Відволікатися
Ø Грубити
Ø Смітити
Ø Бути байдужим
Ø Заздрити
Ø Обманювати
У нас можна:
Ø Зупинитися, згадати, що таке «добре» і що таке «погано»
Ø Подумати, чого вчать мене мої помилки
Ø Зрозуміти, що означає слово «дисципліна»
У нас треба:
Ø Допомагати один одному
Ø Відповідати за свої вчинки
Ø Поважати один одного
Ø Старанно вчитися
Ø Дотримуватися слова
Ø Бути охайним