Наказ "Про дотримання Санітарного регламенту під час організації освітнього процесу"

02.03.2021   Administrator   Категорія: Організація харчування

ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ  НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС

«ШКОЛА-КОЛЕГІУМ ПАТРІАРХА ЙОСИФА СЛІПОГО»

ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

46018, Тернопільська область, м. Тернопіль, вул Юності,3

тел/факс(0352) 53-31-22, 53-31-21  код ЄДРПОУ 37894481

 

НАКАЗ

 

 

23.        12.         2020р.                                                                                  № 219

 

Про дотримання Санітарного регламенту

під час організації освітнього процесу

З метою забезпечення неухильного виконання положень Санітарного регламенту, затвердженого наказом  Міністерства охорони здоров'я України  25 вересня 2020 року № № 2205, зареєстрованим у  Міністерстві юстиції України 10 листопада 2020 р. за № 1111/35394,

НАКАЗУЮ:

  1. Заступникам директора Суслі Ігорю Петровичу, Даценко Олександрі Іванівні:
    1. Ознайомити педколектив із Санітарним регламентом для закладів загальної середньої освіти.
    2. Ураховувати Гігієнічні правила складання розкладу навчальних занять та розподілу навчального навантаження протягом тижня, наведених у додатку 7 до Санітарного регламенту.
  2. Медичному працівнику закладу Козак Марії Михайлівні здійснювати щоденний контроль:
    1. За дотриманням Санітарного регламенту.
    2. За якістю продуктів, що надходять до закладу, умовами їх зберігання, дотриманням термінів реалізації і технології виготовлення страв, дотриманням санітарно-протиепідемічного режиму в їдальні (харчоблоці), буфеті, фактичним виконанням меню за меню-розкладом, що містять кількісні дані про рецептуру страв.
    3. Проводити періодичні огляди на педикульоз відповідно до наказу Міністерства охорони здоров'я України від 28 березня 1994 року № 38 "Про організацію та проведення заходів по боротьбі з педикульозом", всіх учнів обов'язково оглядати після канікул та у подальшому - вибірково, за епідемічними показаннями.
  3. Педпрацівникам закладу:
    1. Дотримуватися вимог Санітарного регламенту, проводячи  освітній процес,  не  призводити до перевантаження учнів, забезпечувати безпечні, нешкідливі та здорові умови здобуття освіти.
    2. Не перевантажувати учнів домашніми завданнями, тривалість виконання яких не рекомендується більше 1 години у 3 - 5 класах та 1,5 години у 6 - 9 класах, 2 години - у 10 - 11(12) класах. Учням 1 - 2 класів не рекомендуються обов'язкові завдання для самопідготовки у позанавчальний час.
    3. Технічні засоби навчання під час проведення навчального заняття використовувати тривалістю:
  • для учнів 1 класів - не більше 10 хвилин;
  • для учнів 2 - 4 класів - не більше 15 хвилин;
  • для учнів 5 - 7 класів - не більше 20 хвилин;
  • для учнів 8 - 9 класів - 20 - 25 хвилин;
  • для учнів 10 - 11(12) класів на 1-й годині занять до 30 хвилин, на 2-й годині занять - 20 хвилин. 
    1. Навчальні приміщення провітрювати на перервах за відсутності дітей в приміщеннях.
  1. Завідуючим кабінетами:
    1.  Розмістити меблі у класній кімнаті з дотриманням таких відстаней:
  • між зовнішньою стіною і першим рядом робочих столів учнів 0,6 - 0,7 м;
  • між рядами двомісних робочих столів учнів - не менше 0,6 м;
  • між III рядом робочих столів учнів і внутрішньою стіною або шафами, які стоять біля стіни, не менше 0,7 м;
  • між переднім робочим столом учнів і демонстраційним столом не менше 0,8 м;
  • від передньої стіни з класною дошкою до передніх робочих столів учнів не менше 2,4 - 2,6 м;
  • від задніх робочих столів учнів до задньої стіни не менше 0,65 м (якщо задня стіна зовнішня - не менше 1,0 м);
  • від задніх робочих столів учнів до шаф, які стоять вздовж заднього краю стіни - не менше 0,8 м;
  • між столом педагогічного працівника і переднім робочим столом учнів - не менше 0,5 м;
  • найбільша відстань останнього місця від класної дошки - 9 м;
  • висота нижнього краю дошки над підлогою для учнів першого класу 0,7 - 0,8 м, 2 - 4 класів - 0,75 - 0,8 м, 5 - 11(12) класів - 0,8 - 0,9 м.
    1. Класні  дошки забезпечити лотками для затримання крейдяного пилу, зберігання крейди.
  1. Класним керівникам:
    1. Для профілактики порушень постави не менше 2-х разів на рік пересаджувати учнів на інші ряди, не порушуючи відповідності групи меблів їх зросту та з урахуванням гостроти зору і слуху.
    2. Учнів з патологією органу зору (корегованою та/або некорегованою) садити за першими робочими столами учнів в першому ряду (від світлонесучої стіни).
    3. Учнів, які часто хворіють простудними захворюваннями, ревматизмом, ангінами, розміщувати  у третьому ряду (біля внутрішньої стіни).
    4. Робота із самообслуговування проводити за участю педагогічних працівників.
    5. Не допускати учнів до виконання робіт, що небезпечні для їх життя та здоров'я, створюють загрозу зараження інфекційними хворобами.
    6.  Учителям інформатики Гнатик Ірині Вікторівні, Шевчук Оксані Михайлівні, Ференц Наталі Ярославівні, Стасюк Людмилі Михайлівні.
      1. Використовуючи під час заняття технічні засоби навчання,  чергувати види навчальної діяльності.
      2. Працювати з технічними засобами під час уроку: 
    7. для учнів 1 класів — не більше 10 хвилин; 

      для учнів 2 — 4 класів — не більше 15 хвилин; 

      для учнів 5 — 7 класів — не більше 20 хвилин; 

      для учнів 8 — 9 класів — 20 — 25 хвилин.

    8. Під час уроку, після роботи з технічними засобами,  проводити для учнів  вправи для профілактики зорової та статичної втоми відповідно до додатку 3  Санітарного регламенту.
    9. Не допускати одночасної роботи за одним комп'ютером двох і більше учнів незалежно від їх віку.
    10. Учителям фізкультури Федунцю Володимиру Івановичу, Зелінці Ірині Миколаївні:
      1. На спортивних майданчиках, у спортивній залі дозволяти учням займатися тільки у спортивному одязі та взутті.
      2. Помістити наочну інформацію щодо дотримання в спортивній залі правил техніки безпеки та про режим його прибирання і провітрювання.
    11. Завгоспу Батярку Віктору Богдановичу :
      1. Забезпечити  щоденне вологе прибирання усіх приміщень та обладнань, у тому числі: підвіконня, підлоги, опалювальнихприладів(або захисні решітки), меблів, класніих дощок  після закінчення останнього навчального заняття, спортивних залів - після кожного навчального заняття та після закінчення навчальних занять та занять секцій.
      2. Промаркувати прибиральний інвентар. Для прибирання санітарних вузлів виділити окремий інвентар.
      3. Забезпечити прибирання санітарних вузлів після кожної перерви і щоденно в кінці робочого дня з використанням дезінфекційних засобів, які зареєстровані відповідно до вимог Порядку державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 липня 2006 року № 908.
    12. Приватному підприємцю Фуці Лесі Миколаївні:
      1. Забезпечити учнів безпечною, якісною, повноцінною та корисною їжею відповідно до норм харчування у навчальних та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 22 листопада 2004 року № 1591, Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров'я України, Міністерства освіти і науки України від 01 червня 2005 року № 242/329, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 15 червня 2005 року за № 661/10941.
      2. Для уникнення харчових отруєнь, з метою профілактики захворювань  приготування та реалізацію харчової продукції  здійснювати у відповідності до загальних вимог до організації харчування дітей в закладах освіти, наведених у додатку 9 до Санітарного регламенту.
      3. Забезпечити виконання  вимог, передбачених VІІІ розділом Санітарного регламенту, до санітарного і спеціального одягу та особистої гігієни працівників, залучених до організації харчування,
    13.  Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
    14.               Директор                                                       М.Б.Гуцал