Щодо організації освітнього процесу в школі під час карантину

25.05.2020   Administrator  

ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС

«ШКОЛА-КОЛЕГІУМ ПАТРІАРХА ЙОСИФА СЛІПОГО»

ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

46018, Тернопільська область, м. Тернопіль, вул. Юності,3

тел/факс(0352) 53-31-22, 53-31-21  код ЄДРПОУ 37894481

 

НАКАЗ

27.    03.      2020                                                                        №   56

Щодо організації освітнього процесу

в школі під час карантину

 

Відповідно до листів МОН №1/9-173 від 23.03.2020 року «Щодо організації освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти під час карантину», управління освіти і науки Тернопільської міської ради від 27.03.2020 №516/04, рішення педагогічної ради ( дистанційне засідання від 27.03.2020) з урахуванням надзвичайної ситуації та загальнодержавних протиепідеміологічних заходів

 

НАКАЗУЮ:

  1. Встановити під час карантину режим роботи працівників (як педагогічних, так і непедагогічних) із запровадженням гнучкого графіку їх роботи, що передбачає наступне:

– запровадження дистанційної роботи на дому для педагогічних працівників;

– саморегулювання педагогічними працівниками свого робочого часу, зокрема початку та закінчення робочого дня;

– переведення адміністрації, працівників бухгалтерії, секретаря, бібліотекаря, технічного персоналу у режим чергування та забезпечення життєдіяльності закладу освіти;

– забезпечення адміністрацією оперативного зв᾽язку закладу освіти та управління освіти засобами мобільного зв᾽язку , електронного листування.

  1. Затвердити заходи щодо виконання педагогічними працівниками методичної, організаційно-педагогічної роботи під час карантину :

– розроблення індивідуальних планів професійного розвитку у період карантину, що передбачає, зокрема, дистанційне підвищення кваліфікації педагогічних працівників, самоосвіти;

– забезпечення звітності за результатами виконання індивідуального плану професійного розвитку після закінчення протиепідеміологічних заходів.

  1. Завідувачу господарством В.Б. Ботярку у період карантину:

– посилити охоронний режим закладу;

– забезпечити проведення комплексу робіт щодо підтримання функціонування інженерних споруд, мереж, комунікацій, температурного режиму у школі.

4. З метою виконання навчальних програм організувати освітній процес шляхом використання технологій дистанційного навчання з урахуванням матеріально-технічних можливостей закладу наступним чином:

4.1. Заступнику директора з навчально-виховної роботи Панасюк Наталії Дмитрівні провести онлайн-навчання у закритій спільноті педагогів школи щодо використання безкоштовних веб-сервісів (Google Classroom, Classtime тощо);

4.2. Педагогам школи надати рекомендації учням щодо використання веб-ресурсів, послідовності виконання завдань, особливостей контролю тощо;

4.3. Інженеру – програмісту Оксані Володимирівні Ковальчук створити на сайті школи закладку «Освітній процес під час карантину» та розміщувати інформацію, пов’язану з карантином.

4.5. Заступникам директора з навчально-виховної роботи Ігорю Петровичу Суслі, Олександрі Іванівні Даценко, Наталії Дмитрівні, Куцкір Світлані Владиславівні:

– надавати педагогічним працівникам методичну допомогу щодо організації освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання;

– координувати та здійснювати контроль за виконанням вчителями освітніх програм, використовуючи веб-ресурси.

4.6. Педагогічним працівникам під час карантину забезпечити безпосередній зв’язок (Skype, Viber, Telegram, WhatsApp тощо) із здобувачами освіти в синхронному та асинхронному режимах.

4.7. Персональну відповідальність за дотримання нормативно-правового забезпечення обсягу, змісту навчальних (домашніх) завдань, періодичності їх подачі, форми зворотного звʼязку покласти на педагогічних працівників.

4.8. Визначити єдиним підходом до оцінювання здобувачів освіти заповнення шкільної документації після завершення епідеміологічної ситуації за умови , що під час освітнього процесу з використанням дистанційних технологій педагоги здійснюють оцінювання та фіксують результати навчання учнів у зручний для них спосіб з подальшим занесенням до відповідних сторінок класного журналу.

4.9. Класним керівникам у період карантину:

– консультувати учнів, батьків учнів щодо організації освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання та в телефонному режимі;

– забезпечувати зворотній зв’язок між усіма учасниками освітнього процесу в телефонному та онлайн-режимі.

5. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.