Вас вітає дружна родина

початкової школи

«Добротворці»

Кредо вчителів ПК: Єдине свідчення правильності процесу навчання – це щастя дитини

Мета: Кораблик щастя – в країні знань

 

Кодекс законів початкової школи

1. Закон території.

Самовільно залишати територію школи – значить викликати хвилювання в учителя, котрий несе за тебе відповідальність.

2. Закон точного часу (пунктуальності).

Намагайся завжди і скрізь бути вчасно, без запізнень. Цінуй свій і чужий час.

3. Закон ввічливої поведінки.

Ніщо не коштує так дешево і не цінується так дорого, як ввічливість.

4. Закон посмішки.

Будь доброзичливий до всіх, частіше посміхайся.

5. Закон рівності.

У школі всі рівні і мають рівні права й обов’язки.

6. Закон інформації.

Учитель має бути поінформований про місце перебування і заняття довірених йому дітей.

7. Закон волі.

Учень може брати участь у діяльності школи, класу, в усьому, що не суперечить правилам внутрішкільного розпорядку.

8. Закон взаємності.

Стався до інших так, як ти хотів би, щоб ставилися до тебе.

9. Закон любові і добра.

Кожна істота, особливо людина, має потребу в любові і доброму ставленні.

10. Закон відповідальності.

Ти завжди відповідальний за свої вчинки, тому роби так, щоб не було соромно.

11. Закон прощення.

Умій прощати іншим, і будеш прощений сам.

12. Закон успіху.

Прагни до успіху! Будь успішний!

 

Головний проект початкової школи – «Людина починається з добра»

Сутність проекту – формування особистості через єдиний виховний колектив з однаковими вимогами до дорослих і дітей.

Головна мета педагогів – навчити учнів «жити заради усмішки іншого», що породжує потребу бути корисним.

 

Педагогічний Еверест

Вчитель-методист – 1

Старший вчитель – 3

Вчитель вищої категорії – 5

Вчитель І категорії –

Вчитель ІІ категорії – 3

 

Наші педагоги – надзвичайно творчі люди. Відмінною рисою стилю нашої роботи є чітка спрямованість на досягнення високого кінцевого результату.

Педагогічній діяльності вчителів початкових класів притаманний пошук шляхів підвищення продуктивності уроку, стилю викладання, використання прогресивних методик, прагнення

допомогти „розкритися” маленькій людині, вселити в неї впевненість, дати учням можливість відчути свою значимість і цінність.

 

Для формування пізнавальних інтересів учням пропонуються такі спецкурси:

v основи християнської етики;

v логіка, творча математика;

v уроки для стійкого розвитку;

v риторика;

v я і суспільство;

v зарубіжна література;

v розвиток продуктивного мислення.

З метою розвитку творчих здібностей учнів у школі працюють такі гуртки:

v «Шукачі скарбів» (сходинками до інформатики);

v театральна студія;

v хор;

v ансамбль початкових класів «Смайлики»;

v хореографічна студія;

v клуб «Здоров’ятко»;

v «У полоні мистецтва»;

v «Дорога в дивосвіт»;

v секція з футболу.

 

У школі працює 3 групи продовженого дня. Для шестиліток облаштована затишна спальня.

З метою організації і забезпечення самоврядування в початкових класах створено Раду лідерів.

У нас не можна:

Ø Галасувати

Ø Сваритися

Ø Битися

Ø Заважати іншим

Ø Відволікатися

Ø Грубити

Ø Смітити

Ø Бути байдужим

Ø Заздрити

Ø Обманювати

У нас можна:

Ø Зупинитися, згадати, що таке «добре» і що таке «погано»

Ø Подумати, чого вчать мене мої помилки

Ø Зрозуміти, що означає слово «дисципліна»

У нас треба:

Ø Допомагати один одному

Ø Відповідати за свої вчинки

Ø Поважати один одного

Ø Старанно вчитися

Ø Дотримуватися слова

Ø Бути охайним